Terug
Personeel vinden Leestijd 1 minuut

Whitepaper ‘Recruitmentmarketing: de sleutel tot het aantrekken van nieuw talent’

De arbeidsmarkt is sterk veranderd en het aantrekken van nieuwe mensen is een uitdaging geworden. Het simpelweg online publiceren van vacatures levert niet meer altijd direct de juiste kandidaten op. Tijd dus om met recruitmentmarketing de juiste kandidaten te bereiken en te verleiden.
Cover van de whitepaper 'De sleutel tot het aantrekken van nieuw talent'

Recruitmentmarketing kan heel waardevol zijn in het vinden en aantrekken van talent voor jouw organisatie. Deze whitepaper geeft praktische tips om jouw organisatie op weg te helpen met recruitmentmarketing, waardoor je de kans vergroot om de ideale kandidaat te vinden.

Vraag de whitepaper kosteloos aan

Na het lezen van deze whitepaper:

* verplicht veld

Vul onderstaand formulier in en je ontvangt de whitepaper 'Recruitment marketing. De sleutel tot het aantrekken van nieuw talent' binnen 5 minuten in je mailbox.

Persoonsgegevens
Organisatie
Contactgegevens
Eventueel je opmerking of vraag over dit onderwerp

Nieuwsbrief

CAPTCHA

Dit vind je misschien ook interessant

Personeel vinden

Jongeren haken af als solliciteren te lang duurt

Jongeren verwachten snelheid. Een appje levert direct reactie op, een pakketje staat de volgende dag op de stoep. Dat verwachtingspatroon nemen ze mee in hun zoektocht naar werk. Ga je hier niet in mee en kijk je niet kritisch naar je sollicitatieproces, dan haken ze af. Toen wij bij Driessen één…

man en vrouw kijken lachend naar computerscherm
Personeel vinden

Behouden is het nieuwe werven

De teamleider zucht. Voor de derde keer dit jaar vertrekt een waardevolle collega. “We doen zó ons best om mensen binnen te halen… maar ze blijven niet.” Herkenbaar? In veel organisaties ligt de focus sterk op werving: vacatures aantrekkelijk maken, campagnes draaien, nieuwe collega’s welkom heten…

Personeel vinden

Duurzaamheid als wervingsvoordeel bij genZ

Merk je dat jong talent, Gen Z, toch vaak kiest voor een andere werkgever? Dan is het tijd om stil te staan bij een wervingsmiddel dat vaak over het hoofd wordt gezien: duurzaamheid. In de wereld van vandaag is duurzaamheid veel meer dan een groen logo of kartonnen koffiebekers. Het draait om een…

Naar alle artikelen

Op de hoogte blijven van relevante ontwikkelingen, events en publicaties op het gebied van mens en werk?

Meld je dan nu aan voor de Driessen nieuwsbrief.

Aanmelden