Als medewerker klantenservice bij Vitens ben jij het visitekaartje. Het betreft een functie voor 20-40 uur per week voor een lange termijn. Er zijn meerdere contractmogelijkheden: 20 tot 24 uur, 24 tot 32 uur, 28 tot 36 uur of 32 tot 40 uur per week. Je komt terecht in een divers team binnen een organisatie waar persoonlijke ontwikkeling hoog op de agenda staat.
Je staat klanten telefonisch te woord. Denk hierbij vooral aan vragen die gaan over water, maar ook problemen komen bij jou terecht. Het is jouw doel om de klant in één keer zo goed mogelijk te helpen. Je luistert naar de klant, je leest tegelijkertijd de achtergrondinformatie, je denkt mee en je maakt notities. Multitasking is dus een van de competenties die erg goed van pas komt bij deze functie. Na de afronding van het gesprek met de klant zorg jij ervoor dat de gemaakte afspraken duidelijk vastgelegd worden in het systeem.
Wij bieden je een mooie baan bij Vitens, dat bestaat uit meer dan 1.400 mensen die zich verbonden voelen door een passie voor water. Verder kun je rekenen op: