Werken bij Driessen als consulent HR services

Als consulent HR services bij Driessen ben je een specialist op het gebied van HR administratie. Vanaf het moment dat een flexibele medewerker via Driessen aan de slag gaat bij een van onze opdrachtgevers, verzorg jij als HR medewerker van A tot Z de personeelsadministratie. Tegelijkertijd ben je ook het aanspreekpunt voor de flexibele medewerker en de opdrachtgever als zij vragen hebben én geef je advies over arbeidsvoorwaardelijke en cao-gerelateerde zaken. Kortom, een afwisselende baan waarbij jij er achter de schermen voor zorgt dat alles tot in de puntjes geregeld is voor zowel de opdrachtgever als de flexibele medewerker!

Je vindt onze actuele consulent HR services vacatures op Werken bij Driessen Groep.

Bekijk onze vacatures

‘Wat mijn werk zo leuk maakt is dat je als vraagbaak dient voor zowel de flexibele medewerker als de opdrachtgever. We hebben dagelijks contact met hen, en kunnen bij vragen of problemen snel tot een oplossing komen. Dit geeft voldoening aan het werk.’

Rick van de Laar, consulent HR services

Wat doet een consulent HR services bij Driessen?

Als HR medewerker vervul jij een belangrijke rol in onze dienstverlening voor opdrachtgevers en flexibele medewerkers.

Als consulent bij Driessen ga jij onder andere:

  • Arbeidscontracten opstellen en onze klanten adviseren over welke contractsoorten er mogelijk zijn. 
  • ID checks uitvoeren, VOG’s aanvragen, reiskosten en andere vergoedingen berekenen. 
  • Werkgeversverklaringen opstellen en personele mutaties doorvoeren. 
  • Tijdig contractverlengingen en/of beëindigingen signaleren en verwerken. 
  • Telefonisch vragen beantwoorden over contract, verlof en de cao.

Lees meer over werken bij Driessen

Hoe word je consulent HR services?

Je kunt bij Driessen aan de slag als HR medewerker als je een relevante opleiding hebt afgerond en liefst al enige werkervaring op hebt gedaan in een administratieve HR-rol, dit mag ook stage-ervaring zijn.

Om jouw werk goed te kunnen doen, is het natuurlijk belangrijk dat jij alle ins en outs kent van de wet- en regelgeving (de flexwet). Daar helpen wij je bij. Door middel van een gedegen inwerkperiode leren we jou alle kneepjes van het vak zodat jij snel zelfstandig aan de slag kunt.

Waarom werken bij Driessen als consulent HR services?

Bijvoorbeeld omdat je bij ons een afwisselende en zelfstandige baan hebt met enthousiaste collega’s waar samenwerken centraal staat en waar collega’s elkaar helpen wanneer dat nodig is. Of omdat je bij Driessen alle ruimte krijgt voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Je blijft op de hoogte van de ontwikkelingen in de flexwet, de flexbranche en overige relevante wet- en regelgeving.

Je kunt bij ons uiteraard rekenen op een goed salaris, een 13e maand en een mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling, collectiviteitskorting op diverse verzekeringen en korting op jouw sport- / fitness abonnement. En om te ontspannen krijg je ruim 28 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband). Als consulent HR services krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid om je werk te doen. En dat kan deels vanuit huis.

Bekijk onze vacatures op Werken bij Driessen Groep

Wil je meer weten?

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je meer weten over onze vacatures of het werken bij Driessen? Bel, WhatsApp of mail dan met onze corporate recruiters, zij helpen je graag verder!

Miriam de Groot

Miriam de Groot

Corporate recruiter

miriam.degroot@driessen.nl
06 - 15 94 81 08
0492 - 50 66 66

Kelsy Hummel

Kelsy Hummel

Corporate recruiter

kelsy.hummel@driessen.nl
06 - 50 00 09 54
0492 - 50 66 66