Digitalisering personeelsdossiers

Papieren personeelsdossiers zijn voor de afdeling HRM een doorn in het oog. Maar het digitaliseren is een tijdrovende en foutgevoelige klus. Driessen HRM biedt een oplossing voor de publieke sector waardoor papieren dossiers voorgoed tot het verleden behoren. Het inscannen en verwerken in AFAS personeelsadministratie wordt hiermee een stuk gemakkelijker. 

Hoe werkt het?

Eigenlijk werkt het heel makkelijk. We nemen u al het werk uit handen:

  • U levert een lijst aan met dossiernummers. Wij zorgen voor een reeks barcodes met omschrijving.
  • Wij halen de dossiers bij u op. Na controle krijgen de dossiers een barcode en pakken we ze in.
  • Documenten worden gescand.
  • Digitale documenten worden opgeleverd in een digitaal systeem op uw server.
  • Papieren dossiers worden tijdelijk opgeslagen of vernietigd. Afhankelijk van uw wensen.
  • Archiefstukken kunt u online opzoeken en opvragen.

Waarom aan de slag met het digitaliseren van personeelsdossiers?

  • Het bespaart ruimte.
  • Documenten zijn veilig online beschikbaar.
  • Het doorzoeken van documenten is eenvoudig en snel.
  • U voldoet aan AVG wetgeving (compliance).

Meer informatie aanvragen

Vul onderstaand formulier in en ontvang direct meer informatie over het digitaliseren van uw personeelsdossiers.

* verplichte velden